Mokytojų metodinė grupė
Metodinės grupės dokumentai
Pedagogų kurtos metodinės priemonės
Mūsų grupėse gausu metodinių priemonių, kurias gamina ikimokyklinio, priešmokyklinio, meninio ugdymo mokytojai, pagalbos mokiniui specialistai. Šios priemonės skatina aktyvią ir įvairią vaiko veiklą, padeda diferencijuoti užduotis, individualizuoti vaikų darbą atsižvelgus į jų gebėjimus, mokymosi stilių, ugdymosi poreikius, polinkius ir interesus, ugdo aktyvų, smalsų, savo gebėjimais pasitikintį, pažinti ir mokytis norintį vaiką.
Pedagogų kurtos metodinės priemonės
Tyrimai
- Vaiko dienos režimo įtaka mokiniui. Mokytojos: Rita Aukščionienė, Ritutė Milašienė
- Veiklos individualizavimas ir diferencijavimas ikimokykliniame ir priešmokykliniame ugdyme. Mokytoja Marytė Grigaliūnienė
- Tradicijų ir papročių puoselėjimas šeimose. Mokytoja Ingrida Mėkelienė, meninio ugdymo mokytoja Auksuolė Baliūnienė
- Vaikų literatūros reikšmė ikimokyklinio amžiaus vaikų kūrybiškumo ugdymui. Mokytoja Odeta Valantinaitė
- Išsaugokime senolių palikimą. Mokytoja Ingrida Mėkelienė
- ,,5-6 metų ikimokyklinio amžiaus vaikų dailės ypatumai“. Mokytojos Ritutė Milašienė ir Aurelija Valiukaitė
Seminarai
Seminaras ,,Vaikų kūrybinių galių plėtojimas"
Kūrybiškumas – tai asmens gebėjimas atrasti tai, kas yra nauja, originalu, netikėta. Kūrybiškumas ugdomas nuo pat mažens. Mokslininkai vieningai sutaria, kad ikimokyklinis ugdymas vaikui suteikia daugiausia galimybių kūrybiškumo raiškai ir plėtotei. Kiekvienas vaikas yra menininkas, o amžius nuo 3 iki 5 metų yra pats svarbiausias vaiko kūrybiškumo vystymuisi. Todėl labai svarbu pradėti ugdyti vaikų kūrybiškumą nuo pat jo pirmųjų žingsnių šeimoje ir darželyje. Svarbiausias vaidmuo ugdymo aplinkoje tenka pedagogams. Nuo to, kaip pedagogai gebės įtraukti vaiką į kūrybinę veiklą, priklauso vaikų kūrybinis aktyvumas ir realūs kūrybos rezultatai. Todėl lapkričio pabaigoje darželyje „Liepaitė“ padiskutuoti apie vaikų kūrybiškumą susirinko nemažas rajono pedagogų būrys. Visi žinome, kad vaiko kūryba labiausiai atsiskleidžia meninės veiklos metu. Kiekvienas vaikas save išreiškia spalvomis, linijomis, judesiais, kartais garsais. Todėl pirmiausia reikia sukurti tinkamą aplinką. Vaikų kūrybiškumas ugdosi tik gerai apgalvotoje ir patrauklioje aplinkoje. Pedagogai dalijosi patirtimi apie įvairių dailės technikų ir medžiagų panaudojimą kuriant įvairius darbelius. Aptarėme ir vaikų kūrybą slopinančius veiksnius.
Artėja gražiausios metų šventės – Kalėdos. Šiuo laikotarpiu labai aktualu kalėdiniai kepiniai. Tad į svečius pakvietėme Panevėžio dailės mokyklos mokytoją – metodininkę Iriną Nosovą. Praktinės veiklos metu, ji pamokė mus kaip iškepti skanius, kvepiančius imbieru dekoratyvinius sausainius, kaip juos dekoruoti. Linkėdamos vienos kitoms gražių artėjančių švenčių, pedagogės išsiskirstė praturtėjusios teorinėmis ir praktinėmis žiniomis.
Lopšelio-darželio „Liepaitė“ auklėtoja-metodininkė S. Valickaitė
Pranešimai
- Pasvalys anksčiau ir dabar
- Matematika vaikų darželyje
- Didaktiniai žaidimai vaikų kalbai ugdyti. Irena Tekutienė, Jadvyga Račkienė
- Vaikų emocinio intelekto ugdymas Pasvalio lopšelyje-darželyje „Liepaitė". Mokytojos Ritutė Milašienė, Stasė Bagdonienė; logopedė Aistė Kunskaitė
- Kaip paskatinti vaiką gerti daugiau vandens
- Vanduo - sveikatos šaltinis
- Advento simboliai, papročiai, tradicijos