Logopedas
AISTĖ TAMOŠIŪNIENĖ - vyr. logopedė.
Logopedo dokumentai
LOGOPEDO DOKUMENTAI
VAIKŲ, LANKANČIŲ LOGOPEDINES PRATYBAS, UGDYMO PROGRAMOS TURINIO FORMA
PROJEKTAI
MOKOMĖS KARTU
MOKOMĖS KARTU
Projektas, kuris integruojamas į ikimokyklinį ugdymą.
Meninis ugdymas ir logopediniai užsiėmimai „Mokomės kartu“
Tikslas:
Organizuoti kūrybinį darbą.
Uždaviniai:
- Supažindinti vaikus su lėlių teatru.
- Lavinti vaikų vaizduotę, kūrybingumą, dėmesingumą, stiprinti rankų pirštukus, koordinaciją.
- Prakalbinti vaikus, skatinti juos aiškintis įvairias artimas aplinkai situacijas.
- Siekti sudominti vaikus kalbos dalykais aktyvinant jų muzikinius gebėjimus.
Laukiami lūkesčiai:
Žaidžiant lėlių teatrą vaikai bus skatinami tarpusavyje derinti savo veiksmus: kurs pasakas, plėtos siužetą, pasiskirstyti vaidmenimis, susikurti salės aplinką, pasigaminti dekoracijas ir lėles. Vaikai improvizuos ir patirs kūrybos džiaugsmą. Ugdysis gražūs tarpusavio santykiai. Lavins smulkiąją motoriką, foneminę klausą, turtins žodyną. Įtvirtins kai kurias žinias, mokėjimus, įgūdžius.
Skirta 6 - 7 metų vaikams, turintiems kalbėjimo ir kalbos sutrikimų ar liekamųjų reiškinių.
Užsiėmimai vyks 1 kartą per savaitę 30 min.




ŽAIDIMAI PIRŠTUKAIS
ŽAIDIMAI PIRŠTUKAIS
Tikslas:
Ugdyti vaikų kalbą ir meninę saviraišką.
Uždaviniai:
- Lavinti vaikų vaizduotę, kūrybingumą, dėmesingumą, stiprinti rankų pirštukus, koordinaciją.
- Eiliuotomis pirštų istorijomis lavinti vaikų atmintį, skatinti kalbos ritmo pojūtį.
Laukiami lūkesčiai:
Vaikams bus suteikta teigiamų emocijų. Lavins atmintį, smulkiąją motoriką, foneminę klausą, turtins žodyną.
Skirta 2 – 3 metų vaikams.
Užsiėmimai vyks 1 kartą per savaitę 30 min. 3-oje ,,Kiškučių" grupėje.
Rugsėjis – „Pirštukų vardai“, „Sveiki, piršteliai“.
Spalis – „Pirštukai ir kriaušės“.
Lapkritis – „Voras“.
Gruodis – „Kalėdinė pasaka“.
Sausis – „Pelytės pirštinytė“.
Vasaris – „Labas rytas“, „Pirštukai miega“.
Kovas – „Visada kartu“.
Balandis – „Pasaka“.
Gegužė – „Pirštukai žaidžia smėlyje“.
ŽAIDIMAI MOKO
ŽAIDIMAI MOKO
Nepakankamai išlavintas erdvės ir krypties suvokimas gali kliudyti sėkmingam rašymo ir/ar skaitymo mokymui mokykloje. Esant orientavimosi erdvėje ir regimojo suvokimo sutrikimams, vaikai prastai atrenka esmines detales, sunkiai orientuojasi klasėje, popieriaus lape, patiria sunkumų sudarant objektų eiles pagal dydį, nustatant judėjimo kryptį ir judėjimo kryptį daiktų atžvilgiu ir kt. Norint išvengti sunkumų, rengiantis mokyklai, reikalinga lavinti regimąjį ir erdvės suvokimą specialiosiomis užduotimis, kurios gali būti integruojamos į logopedo užsiėmimus ikimokyklinėje ugdymo įstaigoje. Šiais mokslo metais, Pasvalio lopšelio – darželio „Liepaitė" logopedė ir meninio ugdymo pedagogė kartu su ,,Nykštukų" grupės vaikais, dalyvauja respublikiniame projekte ,,Žaidimai moko".
Projekto tikslas-- specialiųjų užduočių ir žaidimų pagalba lavinti penkiamečių, šešiamečių erdvės, regimąjį suvokimą, tikslinti ir tobulinti smulkiuosius (riešo, rankų pirštų) judesius.
Uždaviniai:
1. lavinti erdvės ir regimąjį suvokimą, vizualinius procesus (gebėjimą atpažinti, skirti, įsiminti matomus vaizdus), smulkiąją motoriką;
2. plėsti erdvės sąvokas;
3. gausinti žodyną, tikslinti gramatinę kalbos sandarą;
4. skatinti ikimokyklinių įstaigų specialiuosius pedagogus ir logopedus įvairinti ugdymo procesą, siekiant geresnės ugdymo kokybės.
Projekto organizatorius- Kelmės rajono pedagoginė psichologinė tarnyba (J. Janonio g. 11, Kelmė) Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį. Projekto iniciatorė ir koordinatorė- specialioji pedagogė Gilija Gajauskienė..
Projekto trukmė- 2017 metų spalio 1 d.- 2018 balandžio 1 d.
Projektas vykdomas ,,NYKŠTUKŲ" grupėje.
SPALVOTAS GĖLIŲ PASAULIS
PROJEKTAS ,,SPALVOTAS GĖLIŲ PASAULIS"
2017 m. kovo- balandžio mėnesiais kalbos ir kalbėjimo sutrikimų turintys vaikai kartu su logopede A. Tamošiūniene ir meninio ugdymo pedagoge dalyvavo projekte ,,SPALVOTAS GĖLIŲ PASAULIS" PROJEKTO NUOSTATAI
,,Mokomės kartu" vaikų komanda dalyvauja rajoniniame integruotų veiklų projekte „Spalvotų gėlių pasaulis“.
Projekto tikslas - skatinti vaikų, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, mokymosi motyvaciją, organizuojant užimtumą patraukliomis neformaliojo ugdymo veiklomis.
Projekto uždaviniai:
• Ugdyti vaikų socialinius įgūdžius, mokant dirbti komandoje, organizuojant bendradarbiavimą su socialiniais partneriais.
• Gilinti įvairių disciplinų akademines žinias, atliekant praktines projekto renginių užduotis.
• Sudaryti sąlygas vaikų kūrybinei saviraiškai, skatinant ieškoti originalių idėjų bei sprendimų projekto kūrybinių užduočių įgyvendinimui.
Kovo ir balandžio mėnesiais vaikai, padedami meninio ugdymo pedagogės ir logopedės, darželyje vykdys įvairią su projektu susijusią veiklą. Gegužės mėnesį Pasvalio Svalios pagrindinėje mokykloje organizuojama konferencija, kurios metu projekto dalyviai pristatys veiklas.
PROJEKTINĖ VEIKLA
Visų pirma vaikai susipažino su gėlės sandara. Prisiminė ko reikia, kad gėlės gerai augtų ir žydėtų. Patys skirstė žemes daigyklose ir pasėjo trijų skirtingų rūšių gėles.
Apžiūrėjome darželyje augančias gėles.
Susipažinome su gėlių vardų įvairove. Mokėmės skiemenuoti mažybinius gėlių vardus.
Mokėmės taisyklingai skaičiuoti iki dešimt, atlikome sudėties ir atimties veiksmus. Papuošėme gėlę spalvotais skrituliukais.
Piešimas, tapyba nėra vien pramoga, tai ir puiki patirties galimybė. Vaikai išreiškia originalias idėjas ir jausmus, puoselėja savo kūrybiškumą ir didžiuojasi savo pasiekimais. „Spalvotų gėlių pievoje“ vaikai piešė jiems labiausiai patinkančias gėles, prisiminė jų pavadinimus.
Viktorinoje „Spalvotas gėlių pasaulis“ „Drugeliai“ ir „Meškiukai“ pasitikrino savo žinias apie gėles. 6:5 nugalėjo draugystė.
Gegužės 18 d. Pasvalio Svalios pagrindinėje mokykloje vyko metodinė − praktinė konferencija „Mūsų darbeliai − mūsų darbai“, kurioje dalyvavo Lėvens, Daujėnų, Pajiešmenių pagrindinių mokyklų, Ustukių pagrindinio ugdymo skyriaus, Pumpėnų, Vaškų, Joniškėlio Gabrielės Petkevičiaitės − Bitės gimnazijų, Specialiosios mokyklos bei lopšelio-darželio „Liepaitė“ mokinukai su savo mokytojais ir/ar pagalbos mokiniui specialistais.
Mokiniai skaitė žodinius pranešimus, kūrybiškai pristatė ir komentavo įamžintas akimirkas stendiniuose pranešimuose, žiūrėjome video medžiagą apie rajoninį projektą „Spalvotas gėlių pasaulis“. Integruotos veiklos mūsų rajono ugdymo įstaigose vyko visą pavasarį.




Peržiūros: 2516